نویسنده
درباره نویسنده
کریم دلاوری
تعداد پست ها 359

درباره:

متخصص اطفال ،کودکان و نوزادان ،مشاور ژنتیک ادرس مطب شیراز بلوار ازادی بین کوچه 6 و 8 روبروی پارکینگ باباکوهی ساختمان پزشکان بهار طبقه اول واحد یک شمالی

  • چرا تکامل اجتماعی_عاطفی مهم است؟

در این مقاله اهمیت بررسی اجتماعی عاطفی کودکان و شیوه اسان و بسیار راحت ان یعنی وب سایت نی نی تست معرفی می شود .

چرا #تکامل #اجتماعی_عاطفی مهم است؟

توانایی #کودکان در تنظیم احساسات و مدیریت ماهرانه تعاملات اجتماعی برای رشد سالم و موفقیت آینده آنها بسیار مهم است. از بدو #تولد، نوزادان از صداها و حرکات بدن برای ایجاد روابط استفاده می کنند. این روابط به کودکان خردسال کمک می کند تا احساس راحتی، امنیت و اعتماد به نفس داشته باشند - همه اینها برای ایجاد دوستی، برقراری ارتباط با احساسات و مقابله با چالش ها ضروری است. اطمینان از اینکه هر کودکی از طریق غربالگری، شناسایی زودهنگام و تمرین‌های شایستگی، مهارت‌های اجتماعی-عاطفی قوی به دست آورد ،به آنها کمک می‌کند تا برای مدرسه آماده شوند، اپیدمی قلدری متوقف شود و رفاه آنها بهبود یابد. و همه اینها به کودکان کمک می کند تا برای موفقیت آینده آماده شوند!

مطالعات در  زمینه بررسی تکامل اجتماعی عاطفی  چه می گویند؟ 

یک مطالعه اخیر همچنین نشان داد که بین مهارت‌های اجتماعی-عاطفی قوی‌تر در مهدکودک و نتایج زندگی بهتر در زمینه‌های آموزش، اشتغال، فعالیت‌های مجرمانه، مصرف مواد و سلامت روان ارتباط معناداری وجود دارد.

پیشنهاد ما برای بررسی سریع ، راحت و اسان تکامل اجتماعی عاطفی کودک دو ماهه تا 5 ساله 

برای آشنایی بیشتر با اهمیت رشد عاطفی اجتماعی و اینکه چگونه می توانید آن را در کودک خود ارتقا دهید و در ابتدا غربالگری تکامل اجتماعی عاطفی را به شکل آنلاین انجام دهید به وب سایت ninitest   مراجعه کنید و کودک خود را ثبت نام کنید بررسی تکاملی کودکان آنلاین نیز دارای مزایایی است .

مزایای بررسی آنلاین تکامل در وب سایت نی نی تست چیست ؟

   استفاده از #سیستم_انلاین بررسی تکامل  فایده های بسیار زیادی دارد مثل راحتی ،کم_هزینه بودن، بدون اشتباه بودن و #تشکیل_پرونده_تکاملی و عدم نیاز به کاغذ و #مشاوره_تخصصی_رایگان 

به شما پیشنهاد می دهیم بجای استفاده از فرم تکامل دانلودی از #وب_سایت #نی نی_تست استفاده کنید و پس از ثبت نام در این وب
سایت خیلی راحت کودک خود را بررسی کنید

 


#تست_تکامل_آنلاین
#تست_تکامل_کودکان
#سایت_غربالگری
#تست_تکامل_ASQ
#تست_تکامل_RED_FLAGS
#تست_رشد_کودک
#انجام_تست_ASQ
#تست_ASQ_انلاین
#فرم_تکامل_دکتر
#فرم_تکامل_یک_سالگی
#فرم_تکامل_6_ماهگی